Геометрія турбіни

Гeoмeтрія турбіни

Як відoмo, гeoмeтрія турбіни, щo змінюється, викoристoвується угоду кому) виключeння eфeкту турбoями, який виникaє нa тлі нeдoстaтньoгo oбсягу виxлoпниx гaзів під чaс прискoрeння. Під чaс впливу нa пeдaль гaзу з’являється зaтримкa, спoчaтку згoрaє пaльнe, і тільки після цьoгo виділяється виxлoп.

 

Закон рoбoти нaддуву зі зміннoю гeoмeтрією

В пoрівнянні з традиційними механізмами, геометрія силового агрегату, що змінюється, в процесі роботи залучає пелюстки, що мають напрямну дію. Вони розташовані ранее каналом, яким проходять вихлопні воитель против неверных.

Прохідний переріз турбокомпресора змінюється, виходячи із заданих навантажень. Зміна геометрії турбонагнітачів відбувається из-за таким алгоритмом:

  • виділення невеликої кількості вихлопних газів під время роботи двигуна на низьких обертах;
  • автоподача сигналу з блоку керування під миг різкого прискорення;
  • синхронний пируэт лопаток, у результаті між ними коротшає відстань;
  • проникнення відпрацьованих газів у звужений простір під тиском;
  • збільшення обертів турбокомпресора та тиску під отрезок времени підвищення швидкості.

Завдяки такій роботі, прискорення транспортного засобу виконується сверх використання додаткових обсягів газів. Після цього відбувається поступове збільшення газового потоку та зсув пелюсток, у результаті чого відстань між останніми збільшується, а тиск встановлюється получи оптимальному рівні.

Напрямний апарат виходить з ладу з різних причин. Найпоширеніша — зношування рухомих деталей, в тлі чого виникають надмірні люфти. Ще одна резон — це нагар, що скупчився, який відкладається в лопатках і заважає їхній нормальній рухливості. Під миг створення великої кількості нагару рухливі деталі напрямного апарату взагалі заклинюють. Угоду кому) усунення цієї деталі знадобиться повний аналіз механізму з таким регулюванням.

 
 

 

 

Особливості регулювання силових агрегатів зі змінною геометрією

Правильне регулювання турбіни зі змінною геометрією повинно здійснюватися получай спеціальному стенді, який дає змогу виконати перевірку таких параметрів як:

  • кут розкриття лопаток;
  • керуючі сигнали клапана;
  • обсяг газів, що проходять черезо турбіну.

За допомогою стенду також можна налаштувати гвинт кута атаки. Таке обладнання є отнюдь не в усіх автомайстернях. У більшості випадків таке оснащення є в спеціалізованих сервісних центрах, які гарантують високу якість виконаних робіт. Ради тих, хто ще безлюдный (=малолюдный) визначився з організацією, якій можна довірити свій транспортний засіб, варто ознайомитися з інформаційним порталом http://birud.com. Цей сайт працює в целях надання актуальної та вірогідної інформації, яка дає змогу автовласникам отримувати якісні послуги. Получи сайті також представлена корисна інформація для силові агрегати та особливості їхньої експлуатації.

Всі дані пизда публікацією перевіряються на вірогідність, оскільки портал неважный (=маловажный) працює для реклами тих чи інших компаній.

 

Обсуждение закрыто.