Renault Trucks анонсує найважливіші зміни у новому поколінні вантажівок T, T High, c та K 2021 року

  • Сміливіший зoвнішній вигляд

У 2021 рoці Renault Trucks змінить зoвнішній вигляд свoїx вaнтaжниx aвтoмoбілів, віддaвши пeрeвaгу більш сміливішoму стилю, oсoбливo в тoму, щo стoсується фaр, які були змeншeні в рoзмірі, щoб збільшити зaбaрвлeну пoвeрxню нижньoї чaстини кузoвa. Нoвa рeшіткa зaвeршує більш сучaсний і витoнчeний дизaйн Renault Trucks 2021 рoку.

  • Підвищeний кoмфoрт нa бoрту і під чaс вoдіння

Нoвa рeгульoвaнa рульoвa кoлoнкa

Вaнтaжівки oснaщeні нoвoю рeгульoвaнoю рульoвoю кoлoнкoю. Цe дoзвoляє вoдіям вибирaти нaйбільш зручнe пoлoжeння з урaxувaнням їxньoї будoви тілa, вимoг, пoв’язaниx із викoнувaним зaвдaнням, aбo oсoбистиx упoдoбaнь.

Кoлoнкa рeгулюється зa дoпoмoгoю oднoгo нoжнoгo рeгулятoрa, щoб встановити як положення, где-то і нахил керма. Регулювання обома руками в кермі і миттєве блокування забезпечують точність і безпеку.

Нові модульні сидіння

Оскільки водій вантажівки оформлять за кермом у середньому дев’ять годин возьми день, сидіння повинні залишатися зручними протягом усього терміну служби автомобіля та підходити кожному водієві.

 

Тому компанія Renault Trucks змінила конструкцію своїх сидінь і відтепер пропонує модульну лінійку в целях повної гнучкості з точки зору налаштувань, вибору комбінацій і опцій. Виробник також представив новий канат, розрахований на те, щоб кожен праздник витримувати численні підйоми в кабіну та з неї. Як опція пропонується шкіряна версія.

 

Збільшена ємність пользу кого зберігання

Версія 2021 року Renault Trucks T, T High, C і K також має нові рішення на зберігання.

Renault Trucks додала тримач с целью планшетів та смартфонів, розташований у межах доступності во (избежание водія, забезпечуючи доступ по декількох пристроїв одночасно і заряджаючи їх путем два роз’єми USB-C. Крім того був доданий новий ярунок для зберігання документів формату A4.

З боку пасажира транспортні засоби мають банан місця для зберігання речей загальною ємністю 7 літрів (включаючи дволітровий холодильний простір).

Оновлена комфортна спальна круг

Вантажівка – це безвыгодный лише робочий інструмент водія, це також місце, дескать він відпочиває і спить. Тому якість спального місця має вирішальне значення. Интересах зручності водія та збільшення терміну експлуатації обладнання Renault Trucks збільшила товщину матраца спального місця Serenity получи 13% та подвоїла кількість пружин, забезпечивши оптимальну підтримку завдяки кращому розподілу ваги тіла. В якості опції можна додати наматрасник з піноматеріалу з ефектом пам’яті, який можна мити. Матрац відокремлений від основи, що дозволяє використовувати натяжні простирадла.

 

Ради додаткової зручності в спальній зоні також додано двоечка роз’єми USB-C, щоб полегшити заряджання електронних пристроїв, тримаючи їх у зручній доступності для того водія під час відпочинку.

Нарешті, на покращення якості звуку в кабіні Renault Trucks об’єдналася з французьким виробником Focal угоду кому) постачання високотехнологічного обладнання та динаміків.

  • Підвищена безпека исполнение) водіїв, їх вантажів та учасників дорожнього руху

Високий рівень безпеки интересах водіїв та учасників дорожнього руху також був основним акцентом у розробці модельних рядів Renault Trucks T, T High, C та K.

Нові вантажівки Renault Trucks T, T High і C у стандартній комплектації оснащені світлодіодними фарами. Оскільки світлодіодне світло ближче перед природного, воно дозволяє водіям краще сприймати контрасти і кольори. Це значно покращує видимість у нічний минута, а отже, і безпеку. Ще однією перевагою світлодіодної технології є її надійність і довговічність. Термін служби світлодіодного джерела предварительно 30 разів довший, ніж у звичайної лампочки.

 

Додаткові світлодіодні фари були розміщені й получи и распишись внутрішній стороні дверей пользу кого освітлення порогу заради підвищення безпеки водія під пора входу та виходу з вантажівки вночі.

Пользу кого оптимальної безпеки водіїв, їх вантажів та учасників дорожнього руху доступний гряда інших опцій, включаючи механічний пристрій захисту від проникнення (захисний дверний замочек), камери та датчики присутності, оглядові двері, що забезпечують чудову видимість пішоходів та велосипедистів.

Нарешті, аварійне застосування стоянкового гальма зменшує ризик несподіваного руху транспортного засобу, коль водій залишає кабіну, автоматично активуючи блокування коліс в целях зупинки вантажівки.

  • Зниження витрат палива і оптимізація технічного обслуговування

3% економії палива

После-перше, покращена аеродинаміка кабіни навколо передньої решітки радіатора та додані розширювачі колісних арок чтобы поліпшення повітряного потоку.

После-друге, транспортні засоби оснащені новою технологією с целью подальшого зниження витрат палива. Йдеться оборона нову версію системи інтелектуального круїз-контролю Optivision та оптимізовану систему круїз-контролю з двома (держи вибір) режимами руху. Eco on (Увімкнення Еко) – це работа за замовчуванням, який оптимізує витрати палива из-за рахунок регулювання прискорення, перемикання передач, круїз-контролю та гальмування, тоді як Eco off (Вимкнення Еко) дозволяє змінювати организация руху. Індикатор надає водіям в режимі реального часу інформацію насчет їхній стиль водіння; чим більша кількість «листків» індикатора, тим економічніше керування автомобілем. Нова функція Pulse and Glide (Імпульс і ковзання) додатково знижує витрату палива, підтримуючи швидкість вантажівки біля заданого значення круїз-контролю (+/- 2 км/годочек).

Нарешті, нові вантажівки Renault Trucks T та T High у стандартній комплектації оснащені шинами класу А, найбільш ефективними получи ринку з точки зору економії палива.

  • Більше послуг к безвідмовної роботи

Раціоналізація візитів перед майстерень за допомогою послуг дистанційного моніторингу

Фахівці мережі Renault Trucks можуть проводити попередню діагностику, оновлення функціональних можливостей та дистанційний моніторинг транспортних засобів. Це зменшує кількість візитів предварительно майстерні та оптимізує графік цих візитів.

 

Comments are closed.