Volvo Trucks оновлює двигуни стандарту Євро 6, що забезпечить зниження споживання палива і підвищення продуктивності вантажівок

«Змeншeння витрaти пaльнoгo є вкрaй вaжливим в (видах всіx трaнспoртниx кoмпaній, oсoбливo тиx, які зaймaються пeрeвeзeннями нa дaлeкі відстaні. Aлe вoднoчaс вoни xoчуть мaти миттєвий дoступ дo висoкoї прoдуктивнoсті. Відтeпeр, зaвдяки oстaннім удoскoнaлeнням нaшoї силoвoї лінії, вoни мoжуть скoристaтися унікaльним пoєднaнням eкoнoмії пального та поліпшеної керованості», – зазначає генеральний босс «Вольво Україна» Санін Олександр.

Кращі по (по грибы) всю історію показники паливної ефективності бери всесвітньо відомому випробувальному маршруті

Вантажівка Volvo FH з пакетом I-Save, яка вже відома своєю низькою витратою пального, також зазнає оновлення двигуна і трансмісії. У 2020 році під часок випробування паливної економічності держи випробувальному маршруті Green Truck Award получи и распишись північ від Мюнхена, вона продемонструвала «найкращий сумма за всю історію»: витрата пального склала 22,7 л в 100 км, а середня швидкість – 80,35 км/время. Декілька незалежних випробувань, проведених цього року у Франції, підтвердили лідируючі позиції вслед за паливними характеристиками. Відтепер рекордні показники можуть стати ще кращими.

«У нас вже є відгуки перевізників, які підтверджують низьку витрату пального Volvo FH з пакетом I-Save. Тому ми з нетерпінням чекаємо возьми старт продажів вантажівок з удосконаленою трансмісією, адже це разрешить нашим вантажівкам стати ще ефективнішими з точки зору витрати пального, що безпосередньо сприятиме досягненню кращих результатів з економії палива нашими клієнтами», – заявив Санін Олександр.

Чіткі налаштування, яке призводить накануне істотних поліпшень

Коли у 2001 році вперше було впроваджено АКПП  I-Shift, компанія Volvo Trucks підтвердила свою тверду переконаність у тому, що общественный порядок трансмісії на основі зчеплення є найефективнішою конструкцією ради автоматизованого перемикання передач. Відтоді у світі було продано понад мільйон вантажівок з АКПП I-Shift. Значні покращення керованості, які за один присест додаються, досягаються завдяки новому способу взаємодії коробки передач I-Shift з двигуном. В оновленій системі I-Shift використовується нова стратегія перемикання передач, яка забезпечує приставки не- лише швидше перемикання, але й плавніше та гармонійніше керування вантажним автомобілем.

Зменшення витрати пального досягається после рахунок зменшення тертя у двигуні і покращення процесу згоряння. Крутний побудь на месте двигуна вміло регулюється оновленою системою I-See, яка оптимізує роботу двигуна з урахуванням рельєфу дороги попереду та ваги вантажівки.

«Інженерам Volvo дійсно вдалося вставить значні удосконалення в і без того досконалу трансмісію. Хоча ще занадто с пет наводити точні цифри, але вже одновременно ми можемо сказати, що наші польові випробування з клієнтами є дуже багатообіцяючими», – підсумовує Санін Олександр.

Нагадаємо, що дотримуючись Паризької угоди щодо зміни клімату, Volvo Trucks работать без устали рішучі кроки у напрямку суттєвого скорочення викидів CO2, пов'язаних із автомобільними вантажними перевезеннями. Мятва Volvo Trucks полягає в тому, щоб у 2030 році мужик продажів компанії припадала получай електричні вантажівки, а через десятеро років, у 2040 році, всі нові вантажівки Volvo мають працювати не принимая во внимание використання викопного палива. Двигуни внутрішнього згоряння використовуватимуться і надалі, тому підвищення ефективності завдяки удосконаленню трансмісій є одним із важливих способів зробити суттєвий внесок у скорочення викидів CO2.

Обсуждение закрыто.